Sunday, June 28, 2015

Inside-Out Book Tag


Благодаря на тези, които ме тагнаха. Този таг е базиран на новото Дисни филмче "Отвътре-навън" и аз лично го намирам за много оригинален.




1. Радост - Книга която ви е направила щастливи или забавна книга. "Хрониките на Нарния" винаги ме прави щастлива.

2. Tъга - Книга, която ви натажава или разплаква.
Eдинствените книги, на които съм плакала бяха "Принцеса с часовников механизъм" и "Предани", но съм се натъжавала на "Вината в нашите звезди" и "Игра на тронове".

3. Страх - Книга, която те е уплашила.
Bad Girls Don't Die на Katie Alender си беше меко казано зловеща.

4. Бяс Лют - Книга с екшън, битки и приключения. 
"Мъглороден", "Стъкленият трон", "Игрите на глада" и "Сянка и кост" определено са едни от най-добрите в тази категория.

5. Отврат - Герой, който ви дразни или отвращава.
Виктор от "Академия за вампири" и Ъмбридж от "Хари Потър"

No comments:

Post a Comment